Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Wednesday, October 17, 2007

17th November 2007

Hem..... what so special about that date??? hee. he. ehe.e.. Adalah tu.

Anyway, during Hari Raya holiday i just stay at home spend my time with our little Damian. Boleh tahan juak melayan kerenah Damian ia sepanjang 3 hari stay kat rumah. Banyak ragam. sometimes pening juak kepala nangga his kerenah so nakal, but i love to see him growing up. haa.haa. aha.. and yesterday he can clap his hand if you ask him to do so. So cute.....

Semalam we all dah start kerja but so quite at the office. Only few of us yang kerja tapi dept we all riuh sikitlah coz mostly semua ada. and today, our expeditor, Dzul, yg baru masuk kerja last week, brings lots of cake and cookies, peanuts & sweets. ala2 rumah terbukalah pagi tadik. =) and we invite those yg passing by our dept to stop buy and try the cakes. and one of the mat salleh was so fascinated as he saw the kek lapis.

Saturday, October 6, 2007

Lonely

Hua.. Hua.. Hua..... sunyi nye..... Yesterday my mom pergi Kuching. They have function on Saturday evening. Attend Dinner for Sarakup members. ish... ish... ish.... sunyi malam tadi.


Anyway, si Damian makin hari makin banyak ragam. Recently, his Mama Lina teached him buat bunyi "motor". haa. haa. haa.. hodohnya muka Damian.

Monday, October 1, 2007

Balik Kampung

Yea.. Yea... yesterday balik kampung. fuh!!! tapi penatlah juak because day trip pergi Tubau. pagi kosong keta tapi bila nak balik ya wah...., penuh bonet kereta. haa. haa. aha.. banyak lalu barang auntie sumbat dalam bonet kereta. Ada pucuk ubi, buah ubi, buah belimbing, jambu air, buah kelapa, buah betik, jagung and segala macam sayur. hee. ehe. hee...

Even masa lunch pun berselera makan. ada lauk special auntie masak. wah!!!! sedap. even auntie bekalkan sekali. nang berselera juak makan marek dahlah lamak sik sembang2 ngan my auntie and my uncle. this Christmas mesti meriah coz dah tambah 1 family member, Damian. =)

Monday, September 17, 2007

My Weekend

Well, sikda apa story happening last weekend. Cuma malam Sabtu ari ya attend my cousin empun enggagement. Terkejut pun ada coz si Neil ada sekali malam ya. Sempat juak aku kenak anok si Neil. ehe. hee. ehe.. Sorry Neil.










Then, Sunday cam biasa pergi church. sementara menunggu my mom and my sister hantar my cousin to sunday school sempat juak ambik gambar si Damian dlm keta. hee. hee. ehe.. Balik dari church apa lagilah, nangga TV sampey petang. nak pegi jalan2 kat Bazaar Ramadan pun malas, almaklumlah cuaca panas. =)



Damian knows how to laugh infront of camera.

Damian with Mummy.


Damian with Daddy.

Saturday, September 15, 2007

My Dear Damian

Damian dengan kebolehan mengigit jari kaki. =)


Damian with his ugly face.

Friday, September 7, 2007

So boring!

Sik tauklah apa hal minggu tok rasa boring lalu. kat office pun rasa boring, sik bersemangat nak bekerja tapi kerja banyak. hee.ehe. ehe... maybe ada masa sikda semangat nak kerja kali. hujung minggu pun just duduk rumah ajak. esok public holiday sik kerja coz birthday TYT Sarawak. pun sikda apa2 nak polah. dahlah geng2 aku masa TIGA dolok pun mostly sikda di Bintulu agik. yalah rasa boring, sidak member nak di embak untuk keluar. apatah lagi sikda kereta nak pakey berjalan. hee. hee.h ee.. tauk2 lah, malas juak nak makey kereta org. kelak baru nak keluar lekak ya owner keta madah nak keluar giney. hee. hee. ehe...

Ngan si Damian pun aku jarang dah bermain ngan nya. everytime ku balik kerja nya dah tidur. sik best lalu. =) tapi si Damian dah ada kemahiran. kemahiran molah "ugly face". haa.. haa...ha... nang benar2 ugly lah muka Damian masa ya.

Saturday, September 1, 2007

Merdeka dAy

Well, nothing much happening yesterday. Plan to watch the National Day Parade on TV yesterday morning but then my mom asked me to join her. She said she don't want to drive alone to Ulu Sebauh. and i know it going to be bored so i bring Brandon to go with me. luckily he willing to go. Actually, me and Brandon just duduk ajak kat kebun ya. my mom pergi menyemai, nak tanam padi katakan. i never been going there and i never see my mom tanam padi for all this while, eventhough nya dah tanam padi for many years. almaklumlah everytime she bring me, i give so many excuses. and I know why Brandon wants to follow us, coz it was his Birthday today. Biasalah, menagih birthday gift. hee. ehe. ehe... i don't know what i want to buy for him.

And si Damian makin hari makin nakal. geram nangga nya. marek nya dapat patung si Patrick. maybe his dad bought it for him. bukan main lagik nya peluk. might be will take his picture with Patrick and then sent it to his auntie Wawa.