Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Thursday, August 16, 2007

Hujan

Hu.. Hu... Hu....
Demam aku pagi tok eh! tok mesti sebab aku kenak hujan masa balik kerja marek. lebat lalu hujan masa mek org balik kerja. nak molah kerja pun sikda mood sebab demam, always sneezing aku pagi tok. =(

Malam tadik sik kawan ngan Damian, akhir aku sampey rumah. Lekak ya sidak cousin aku and her daughets / sons datang ke rumah. Wah!!! dah besar2 nephew & niece aku. terkejut nanga sidak org, especially her daughter named Marie. Teringat dolok agik baby nya masa aku jaga nya kenek tok dah besar panjang udahnya. =) siap beli coklat lagi untuk aku before nya balik dari Labuan. haa. haa.h aa.a.. ya kata mak nya, heran, ngan auntie bibi di beli nya coklat, ngan org lain sik di belinya. biasalah, mek dua nang close dari dolok. hee. hee.. hee....

0 busy body: