Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Saturday, October 11, 2008

Aku Bosan!

Entah kenapa, aku rasa sungguh bosan minggu ni. Kerja kat office berlambak tapi aku macam malas sangat nak buatlah. Sungguh tidak produktif! hee. heee... heeee..... Blog aku ni pun seminggu dah senyap. Tak tahu nak tulis apa.

Last weekend, pergi Miri with my sister and my cousin. Nak hantar my niece sebenarnya. My niece nak balik Labuan after cuti 1 week. My cousin tu manalah nak drive sorang-sorang. Sudahnya, aku dan sister akulah jadi mangsa. Tapi, takde apa jugak yang menarik kat Miri. Puas aku pusing-pusing cari benda yang aku berkenan tapi takde. Aku cuma beli hadiah untuk Damian & Brandon jer. Then, Sunday morning hantar my niece pegi airport terus kita orang direct pergi Carmelite, attend Morning Mass. After mass tu sempat jugaklah aku beli Car Rosary (murah, compare kat Bintulu).

Anyway, Raya aritu, ada jugaklah few houses aku pergi. Beraya ngan kawan seoffice, best jugaklah, makan rendang, kari, ketupat, daging masak hitam. Fuh! La, ni nanti pun nak gi open house our colleague, katanya wife dia masak Laksa Johor. Almaklumlah, tahun ni dia orang tak balik beraya kat KL kan, so celebrate kat sini ajerlah jawabnya. Makan time.

*****
Reached office around 2pm, beraya kat 2 buah rumah. Now, i'm sleepy and makin malas nak buat kerja. Boleh??? (",)

0 busy body: