Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Thursday, June 11, 2009

Berdua

Last night saya pegi dating ngan Mr. Hubby. Ia, betul! Both of us jarang berdua. Kat rumah kan ramai orang. hee..hee..hee.. Lagipun siang hari saya bekerja, Mr. Hubby pun baliklah ke kampung family dia. Petang saya balik kerja, kadang-kadang Mr. Hubby belum balik lagi. Dia balik lagi lambat dari aku yang kerja. huhuhu. So, we decided to go out ambik angin sepoi-sepoi bahasa konon-kononnya.

And then, Mr. Hubby mengidam teringin nak makan ikan bakar. I'm so tempted too. Lama dah tak makan ikan bakar. We headed to Restoran Bintang not far from our house. This is the third time I went here. The first time, when we meet up with kawan Mr. Hubby dari KL. Two of them assigned to Bintulu. Tup-tup dia orang stay same area with us, their house kat lorong pertama, our house pulak lorong kedua. Kebetulan nampak? hee..hee..heee

Besides, I didn't know where can I find gerai ikan bakar other than this. Yang lain ada, tapi not as nice as this one. Mula-mula sampai takde orang, lama-lama duduk kat situ penuh pula jadinya. Those who loves to "lepak" here mostly form west. Kereta yang park kat situ last night pun mostly from west.

Seribu Bintang.

Oxtail Soup. Panas & sedap.

Our Ikan Bakar - Sedappppp.

Sikitnya lauk? Ialah, dah 2 orang jer yang makan.. aku order banyak-banyak pun sapa nak makan? Lagipun aku makan pun ambik nama jer makan. Nak buangkan keinginan tu jer. (",) Lepas ni nak dating kat manalah pulak????

0 busy body: