Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Monday, June 11, 2007

Finally....


fuh....

finally, dapat juak nulis something kat aku empun blog. =) but, what i want to mentioned here? rasanya sikda apa2 koh. cuma i'm so excited coz yesterday evening aku pick up my cousin Wawa dari LCCT. nya balit cuti Gawai ari ya (jeles aku). she arrived yesterday and i saw all the pictures masa gawai ya and most inside the camera semua gambar Damian.
mauk tauk siapa Damian ya? tunggulah. kelak aku akan upload gambar Damian k.
aku pun sik sabar dah nak balit Bintulu tok. sik sangka juak, jodoh kerja aku tetap juak di Bintulu. walaupun kerja di KL tok, last2 dapat juak kerja di Bintulu balit.
hari ya pegi shopping2 sempat juak aku meli jam & mp4 for myself. maklumlah lamak dah aku sik beli barang aku dirik empun. lagipun kebetulan ada sales, apa lagi belilah. biasanya belikan for my family ajak.
oklah, kelak aku akan update blog tok lagik.

0 busy body: