Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Monday, January 28, 2008

Boring!!!

Aduh!!!! Boring amat aku saritok. Boss aku dah travel ke KL so a little bit free minggu tok. Tusah mat neh, enti maioh pengawa, komplen ga. Tok nadai pengawa pun komplen. Ni satu ke betul tok deh. hee. he.e hee... Ya amat ga, office pun sunyi aja rasa. Maybe semua orang concentrate ngaga kerja ke or sidak ia Monday mood.

Sempat chat enda lama ngau cousin aku. Ia diatu tengah blur enda nemu ka accept offer kerja either ba Glenmarie or ba Astro. Aku pun enda nemu keni ka madah ke ia. Biar ia empu decide meh. Aku just tempat meluah perasaan aja bah. Apa-apa pun mesti ia nanya opinion her Teman Tapi Mesra, Yuyu.

Semalam pun boring gak. Pulai ari church just the whole day meda TV. Ko jako ka bejalai with my sister mai cousin aku Brandon bejalai agai beach. Tapi cuaca kemarik kurang memuaskanlah. Cloudy and kadang-kadang hujan. Fed up amat. Asal aja ujung minggu mesti cuaca enda entu berapa. Huh!!!!

0 busy body: