Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Wednesday, August 27, 2008

New Family Member


Introduced, our new family member, Allejandro Neista Huvert, son of my cousin, Navratilova and Allison. Isn't it funny, he dress in pink. His mum thought he is she so they bought lots of pink. he.e he.ehe... This picture taken when he is 1 month old. Can't imagine, betapa gempaknya this coming Christmas!

p/s: Ocy, Inong kirim salam.

6 busy body:

-f-l-o- said...

Lol! Baka idung Inong! Kasih tudah Allejandro bekena ka gari pink... anang aja pundan udah besai, padah ngagai Inong bakanya! Cute amat. Patut kaban aku ka gawa ba sepital dia bisi madah ka aku betapa comel nya anak cousin aku. Heheheh.

(Udah siko, siko sida ka biak ari aku tu kahwin. Nadai sabar-sabar. Uji enjoy life dulu neh, belajar tinggi-tinggi, gawa manah-manah, bulih reta kediri awak ka enda ngenusah ka orang ka nupi dudi ari.)

Chewah panjai lalu hujah. Hehe. Kirim salam lelengau ngagai Inong. Enti aku pulai ila, aku meri Allejandro nya ang pau kena meli gari warna biru. UK pounds, ukai Ringgit Malaysia. :P

bibie said...

keh.. keh... keh... Enti ko kitai kenya meh runding. Kasih apai indai, sema jako baru abis tudah belanja kitai school, nyau bedau ensepi hasil kitai empu, nyau dah kisit-kisit ga ka kawin. Aku rasakan, nembiak zaman diatu pulai agai zaman dulu-dulu, kawin awal. hee... hee... hee...

Ngarap ke sidak ia nemu berunding meh taja pen kawin agik biak.

-f-l-o- said...

Oh well. Ko sida iya, sudah sampai seru. Ko kitai, 'accident'! Hahahahaha.

Ngarap ka Inong & her new family berkekalan sampai akhir hayat, jgn separuh jalan. Enti bisi gambar baru ila anang enda engkah. Aku udah lost track udah berapa iko anak betunggal tu.

Enti aku pulai Xmnas, pokai aku bebeli ka present. Beri ka duit aja meh.

Terpaksalah aku pulai maya ukai musim Xmas. Bila? Jeng jeng jeng.

bibie said...

"Accident?" Dalam maknanya tu. haa. haa.ha.. Iboh terkejut, Salim & Kak Ya pun tengah nganti juak nya, enti enda bulan 9, bulan 10 kali enda ingat aku. Yang ke berapa nya sangka d? =) Murah rezeki Salim & Kak Ya.

p/s: Auk, ila enti bisi bejalai agai sidak ia, ila ku ngambik gambar bala anak sidak Uyok, Siti & B. Anak B chubby alu sama juak mcm si Kadot a.k.a Daphney.

-f-l-o- said...

Nemu dik ka aku ulih enda nemu B udah bisi anak arinya. Nang lost track amat udah aku tu.

Ya ka biak sekali bala budak ka sempat dipeda aku suba, anak Pret ya ka no.5. Eh kejap. Ya ka no.6!!!! Hahah. Nya ya ka last sekali (paling biak) suba, sempat diberi aku angpau.

Murah amat rezeki Salim & Kak Ya!!!!!!!! Nang satu pasukan bola sepak sidak nya. Uji anjong kitu siko dua, aku nulong ngibun. Ila aku ngajar ngirup whiskey scotland. Heheheh.

Enggau Uyok & Siti agi Daphne & Yo ka biak? Ni lah nemu aku bisi ketinggalan baru.

bibie said...

Uyok & Siti bedau gik nambah, agi baka suba. Anak Pret ke biak endar ke rambau Damian nya kini ko dik nya Ocy? he.. heee... heee.. bak ia nyau kelalu maioh aku empu enda ingat.