Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Saturday, September 19, 2009

Gambar basi

Gosh!!!!!! Lamanya tak update blog. kesian kat blog aku ni kan kan kan?
Tapi takpe, sekarang ni aku nak tepek some gambar basi semasa majlis berbuka puasa aritu. Banyak gambar sebenarnya tapi malas nak edit.
And aku pun tersangatlah malas nak menulis arini. so tengok jer lah gambar kat sini.
All those pictures are from Majlis berbuka puasa kat New World dan Regency Plaza. Kat Everly langsung takde ambik gambar sebab manusia terlalu ramai. he.he.eh

Ni berbuka kat New World. Ada lagi gambar with another Vendor on the other day tapi lain kali aku tepek kat sini

Buah tangan dari Vendor untuk anak-anak yang datang.

Ni pulak untuk kita orang yang dah besar panjang.


some of the foods masa berbuka.





Tuan punya blog harus ada gambarkan - With my colleagues.

With our Vendor - Our staff ramai yang dah balik awal.

Ni kat luar ballroom.

Then, I went out with my female colleagues to Regency Plaza. Tujuannya untuk berbuka puasa jugak. There should be 8 of us tapi 3 orang tak dapat pergi so yang pergi berlima sahaja. Well, what can I say, we enjoy ourself of course. hee.h e . ehe.eh.



The Kemena Coffee House.

Foods


Tuan punya blog with colleague Miss M.

The organizer. hee..hee.he.ehe

Ulam.

2 busy body:

-f-l-o- said...

PUAN Agnes lah. Hehe.

bibie said...

Ocy, jgn salahkan saya.hee..eeee... Bila ku ngaga reservation ba Regency sekali bala kaban dulu datai meda Cik. hee...heee.. Nya meh alu di ambi sidak ia gambar.