Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Saturday, September 5, 2009

WoW!!!

Oh my! It's September. And I didn't update my blog yet (macamlah ada orang baca blog aku nie. hee..hee..hee..)

Entahlah, banyak story nak share sebenarnya tapi I feels like I'm not in a mood to update (ker malas? haa..ha.ahaa..)

Well, rasa-rasanya after this aku kena merajinkan diri kot?

Apa pun, this evening i'm going out with my friend. Lama dah tak keluar ngan dia. Selalu tengok dia online kat ym tapi i'm not dare to chat almaklumlah takut orangnya busy kan. Tup tup this morning dia ym aku, tanya aku buzy ke tak sebab aku senyap jer. Then he said lama dah aku tak ajak keluar dinner. hee..hee..hee..

Ialah, aku ni malas nak keluar. Even ada few invitation berbuka puasa pun aku tolak. Only last night aku pergi berbuka puasa kat ParkCity Everly Hotel. Next week ada lagi 3 more invitation berbuka puasa. Phew..... Makinlah aku ni membesar bagai johan. hee..hee... Eh! Eh! melalutlah aku ni.

OKlah, itu saja untuk hari ini. Masih memikirkan manalah tempat nak pergi malam ni with my friend tu.

3 busy body:

Anonymous said...

hahahha... I'm reading BB. Although not often, I still come and visit you.

Hope you have a nice day, everyday.

Hugs,
Jenn

bibie said...

hi Jenn,

thanks for droping by.

how r u? how u're dad? is he OK now?

hugs,

-f-l-o- said...

Aku pun macha bah.

Rajin-rajin lah update. Hehe.