Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Friday, July 20, 2007

BBQ at Kemensah River



Actually aku nak storylah sikit. Last Saturday aku pegi BBQ at KemensahRiver. Ya pun invitation from my ex-colleague kat Ranhill dolok. Since aku still di KL kata sidak org so sidak org invite aku sekalilah. Pernah juaklah aku datang to this place before but during that time tempat ia biasa2 ajak. Tapi bila aku sampey sia last Saturday, terkejut aku. Dah kacak dah tempat ya. Jauh berubah compare to this first time aku gi sia dolok. Even si Wawa ya pun terkejut juak nya nangga gambar yg aku sent nya. She's so excited with that place and asked me to bring her there one more time. Tapi bak kata aku ngan nya, bila masa lagi aku nak embak nya pegi sia. Next week aku dah terbang balik ke Bintulu dah. Apa lagi, kecewa kawan. hee. hee. hee..




Anyway, some pictures sempat aku ambik hari ya. Sik banyak gambar ku ambik sebab aku tidur. haa. haa. haa... apa sik angin sepoi2 bahasa kata org makinlah mengantuk dipolahnya after makan2 time. =)

0 busy body: