Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Friday, July 6, 2007

Ngantuk!!!!

Aduh!!! rasanya dah satu minggu lebih sik update blog tok. terlalu bz ngan kerja. next week aku dah balik Bintulu dah. cuma hari ajak sik confirm. might be 15, 16, 17 ot 18th July. I'm not sure. Bintulu, here I come. =(

sik tauklah kenak aku rasa sedih. maybe aku dah ada close friend kat KL tok. so, susah hati nak meninggalkan sidak org. ialah, g karaoke sama2, keluar makan sama2. pegi clubbing sama2. so, kenek tok tinggal 3 org agik geng kamceng. Neil balik Bintulu hari tok. dah habis nya empun Master. then, next aku pulak muncul di bintulu. Tinggallah Wa, Rem & buah hati aku. keh.. keh.. keh.. (Perasan).

Malam tadik we went to Conlay, karaoke. Aku, Rem, Neil, Jang, Leo & wife, and Jeluk & husband. fuh!!! boleh tahan! sampai kul 2 kamek org. aku sampey rumah kul 3 trus tidur. then
pagi tok terus pegi kerja. sempat tidur kat office. my colleague ask me y i look so sleepy. aku senyum ajak. yalah, gara2 nak berkaraoke. mampus....... =) nang bulan tok berapa kali mek org pegi karaoke. last week on the 29th June pun mek org pegi Conlay juak. masa ya celebrate birthday si Neil. nang gila lalu belagu tapi suara aku tok sik juak bagus. jadi backup singer ajak. haa. aha.h aa...

actually byk benda nak update tok. last week my sister sampai KL so sempat juaklah kamek org pergi Melaka. mula2 nak day trip at the end stay overnite pulak kat Melaka. the next day ya ingatkan nak balik awal tapi stuck kat Senawang / Seremban highway pulak. Jammed giler. rasa nak patah kaki aku drive keta walaupun auto. nyaman lalu sidak cousin aku tidur dlm keta aku pulak yg sengsara gara2 jammed. =(

petang after gi church sempat juak pegi Tasik Titiwangsa, bring my sister nangga Eye On Malaysia. tapi sik juak nya mauk nait. tinggi alu katanya. sik hallah, janji aku dah naik EOM. haa. haa. haa... Nang benar2 letihlah. setiap malam keluar embak my sister keluar nang sik duduk rumah. balik rumah cuma tidur ajak.

mlm isnin sempat juak mek org pegi cari durian. fuyoh... rm50 cousin aku beli. nak termuntah mek org makan. fuh... sedap nang sedap. tapi the next day aku trus sakit. tengah hari (selasa, 3 July) terus minta cuti from my boss. i think badan aku terlalu panas gara2 makan durian ya. balik rumah nang condemn terus. muka pun pucat. so that night, i'm unable to menemankan my sister jalan2. nasib baiklah my cousin ada so sidak org pegi Uptown Subang. aku tinggal kat rumah sik larat. =(

0 busy body: