Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Thursday, February 28, 2008

Jumper

Malam tadi, aku, my sister and cousin Wawa pergi bejalai agai Mall. Lalu aku singgah agai Watsons and terpeda ke items yang aku cari selama tok. Apa lagi terus aku grab satu. Teruk betul lah aku tok! And then I bought myself a shower creame (strawberry flavour) asai ke ka di empa asai bila nyium bau ia. And then aku meli shampoo & wax treatment for my hair. Ka nguji ko jako. Orang ga madah manah product Watsons tok especially hair treatment. Kebetulan ga shampoo & hair treatment aku endang dah habis. No harm to try.

And then bila aku pergi ke New World aku terpeda ke siti kasut, very very sweet. White color, just perfect for my Big Day. But then nadai less. I'm so tempted to have one. I think lah kan... hem.... ??? =( Ish.. entahlah. Kadang-kadang terfikir ga aku tok. Makin musim Lent makinglah maioh godaan. thew!!!

After my sister get her stuff, kami tiga alu pegi City Point ka meda midnight movie. Meda Jumper. Best juak cerita tok deh. And then next plan ka meda Duyung mai Brandon meda ila. Kasih ke ia berapa kali dah nagih mai meda movie. Malam tadi nanya meh ia, kini kita kakak ko ia? Bejalai enda lama ko kakak ku ga nyaut ia. Nyau kasih ga ninga. Enti cerita Duyung pansut ila mai ia ga.

0 busy body: