Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Monday, March 3, 2008

Pengawa Ujung Minggu

Ari minggu tok tadi nadai entu pengawa di gaga. As usual, pagi, me and my family pergi church. Si Damian meragam dalam church which is at the end he and his mum terpaksa keluar laban Damian keep on merengek, almaklumlah enti ragak enggai ke ngacau konsentrasi orang bukai ba church. Pulai ari church alu pulai ke rumah and watch TV. And then babysit Damian laban his mum and dad dah keluar, but only can babysit for an hour laban Damian meragam. Haiya, susah ga baby yang enggai jauh parents tok. Tapi maybe betullah, baby yang breast feed nang susah ka jauh ari mummy ia. SMS my brother madah ke Damian dah start meragam.

Meda nadai pengawa ba rumah, besides programme TV pun nadai entu menarik, we end up pergi Mall. Nama pengawa aku? Pedicure of course! Lama enda memanjakan diri. =)Pulai ari Mall aku singgah laban ka meli fruits. Minggu tok aku start enggau detox programme aku. Almaklumlah, kelalu maioh toksin dalam badan. Ila aku madah keni result ia. hee. he.e he.e e..

0 busy body: