Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Saturday, September 20, 2008

Damian & Daphne

Last two days we went to my cousin house, (rindu nak jumpa baby Huvert). After a few minutes we arrive, my cousin Neily arrived with her kids, Dexter and Daphne. While they are playing outside, I sempat took picture of Damian and Daphne. However, si Dexter malu-malu kucinglah pulak tak nak ambik gambar.

p/s: Ocy, peda nuan sama chubby pipi Damian & Daphne.

5 busy body:

-f-l-o- said...

Alahaiiiiii... comel giler Daphne diatu. Damien sama cute amat! Arghhhhh tension aku meda. Murih gamal aku magang sida nya. Har har har. Jangan marah.

Anang enda selalu nyebut nama aku ba mua sida nya, enggai ka sida enda ingat ka aku. Arinya aku betemu enggau kaban siko ditu, cute amat anak indu iya umur baru setaun setengah.

Ditanya aku, "where's mummy?" tunjuk iya indai iya. "Where's daddy?" tunjuk iya apai iya. "Where's FLO?"... ta ditunjuk iya lantai.

Chet.

bibie said...

Ocy,
funny amat the last part nya, "Where's Flo?" *wink*

Bendar amat Daphne nya ka kawan enggau Damian tapi si Damian nya ngegeh lalu, asal aja Daph ka semak ia alulah ia nginsit ke penuduk ia.

Macam-macam ulah sidak budak2 tok.

-f-l-o- said...

Hehe ulih aku imagine. Gamal Damien baka Boy. Mini Boy aku ngangau iya. Daph baka gamal apai iya amat.

Ila bisi gambar baru anang enda ngambi. Enti ulih asoh sida anak Salim bebaris begambar, awak ka aku ulih ngitung. Wakakakkaka.

bibie said...

Auk, nganti bisi family gathering ila ngambi gambar bala sidak ia. Means, terpaksa meh aku mai camera aku kulu kili. he.ee .he.e.e.

Amat munyi ko d Ocy, Damian klon Boy, si Daph nya Klon Harry.

-f-l-o- said...

Huhuhu... family gathering. Kemaya enda aku ulih attend. Tu pun bedau temu kemaya pulai. Bedau tau disebut kemaya, diserang paparazzi legi. Kekeke.

Ok lah. Keep on loading all the family photos.