Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Tuesday, August 4, 2009

Family Gathering

Sorry all. Lama dah tak update blog kan? huhuhu Ialah, sakit M ni lama sangat melekat kat badan, tak sembuh-sembuh jugak. (",). Anyway, i'm going to share what is happening last month. Wah! Macam lama jer bunyikan. haa..haa..haaa
Well, last month kita orang adalah buat family gathering. Organize by my cousin. Actually, my cousin ada balik bercuti for 2 weeks. Aku pun dah lama tak jumpa my cousin ni, almost 2 years sebab dia jauh nun di Aberdeen. Aberdeen kat mana? Ha! Goggle lah sendiri.
Date : 18th - 19th July 2009
Venue : Similajau National Park, Bintulu


Here's some pictures. Btw, aku terlupalah nak edit gambar hostel where we stay tu. Cantik jugaklah hostel tu yang penting bersih. But don't expect 5 star lah kan namanya pun dah National Park yang pasti ala-ala kampunglah.
And lagi satu, aku mandi laut @ 6:30am with my sister. Gila kan kerja kita orang. Sanggup bangun awal gara-gara nak mandi laut. Tapikan memang bestlah mandi laut awal pagi ni, lagipun matahari baru jer nak naik memang cantik sangat-sangat. But after that, ha itulah padahnya. Balik rumah aku rasa lain macam, nak demam. haa..haa.haa. itulah padahnya.



The beach.

Damian having fun.


Run Damian run!!!

The blue sky.

The sand.

The sunset.

The next day, early in the morning @ 6:30am.

Sun rise.


The beach @ 6:30am.


p/s: Aku terlupa nak ambik gambar masa waktu malam. Kita orang buat BBQ malam tu. Memang bestlah. Herm... rasanya nak tunggu cousin balik bercuti than plan buat gathering lagi. Tapi bila tu? Cousin, bila ko nak cuti lagi neh??? hee..hee..heee

2 busy body:

-f-l-o- said...

Hahaha. Cute nar gambar Damian dia! Finally got to meet him... so adorable!

Bila aku nak balik lagi? Haaaaa... surpriseeeeee. Will bring MORE and MUCH BETTER handbags next time. Chehwah. Nya anang laun ngelawa kami, enggai abis diambi orang. :P

bibie said...

Ocy, still owe you his pic ngena baju ari menoa ribai. hee..hee..hee

btw, next time do inform me earlier enti nuan mai handbags gik. hee..hee. sarinya semadi bejalai agai sidak Inong nemu nuan bisi mai bah. huhuhuhu kempunan aku. keh keh keh no worries, next time ga.

C, giga hbag ke besai2 utk aku. hee..hee..