Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Tuesday, August 4, 2009

Moa Ari

Apu!!! balat mat ga jerebu ba menoa Bintulu for the past few days. Enti pansut keluar sigi berasai amat lain panas ari. Udah ga maioh aktiviti menung nyadi ba Bintulu tang ketegal jerebu kami sebilik nyau diau ba rumah aja enggai mindah. Legi percuma ga sakit. Nyau maioh macam ga penyakit kemaia ari diatu.

Tang yang peliknya kenu ko siko ari Menteri menoa Sarawak madah ke IPU ba menoa Sarawak agik di paras normal, tok di dinga aku ari berita Cat's Radio ukai jako aku empu. Nya meh aku heran. Maka ba Bintulu ditu nyau enda entu peda jalai enti nurun kerja pagi ari. Pagila meh aku mai camera ka ngambi gambar jerebu ari office. Sebedau tok tak clear amat ga meda utai ba luar tang dua tiga ari ke udah nyau baka ke meda asap aja ba luar. hee..hee..heeee

Baru ga aku dah mikir pasal jerebu, tup tup nyau nerima e-mail ga ari bala staff office ditu. Neh! keni ke tu deh? Nama tak lain di dinga ba radio deh?



0 busy body: