Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Saturday, March 15, 2008

Moving?

Lelak amat minggu tok. Bala kami ba office sibuk amat packing laban ujung bulan tok kami deka pindah to our new office ba Bintulu Port din. Minggu nyin ila mostly bala kami maioh ngambi cuti. Ni enda kiruh minggu tok packing barang. Nasib meh bisi bala contractor nulung kami. Kami mina nyuruh sidak ia madah ni file / barang ke ka di pack. Tang aku tok enggai ga nyuruh sidak ia pack. Aku kediri empu ngadu. Awak ke nyamai aku ngiga ia ila.

Ala-ala ba KLCC office suba meh tok. Pulai ke pengingat gawa ba KLCC. hee.. heee... hee.. Bala kawan ku ke udah kin sigi madah endang asai gawa ba KLCC laban ke officenya shape ia baka kapal. Ba tengah-tengah ia lift ni enda baka ba KLCC subanya. Dahlah dept. kami facing ke laut, mesti best. =) Masa boring-boring tau ga malik meda laut, meda orang munggah barang ari kapal.

Lemai ari tiga tok tadi aku, my sister, and my cousins Brandon & Connie meda cerita Duyung. Laban ke udah berjanji enggau Brandon laban ia nulung aku ngemas bilik aku sarinya. Ko jako aku enggai meda laban ke aku menung "flu" & "fever" tang bila aku telefon ke rumah sebedau aku pulai kerja kakak aku dah madah anang madah enda pergi nuan, dah excited Brandon ko ia. Akai!!! Terpaksa meh pergi. Tapikan, enda entu best cerita Duyung. Lawak Apek nya sama aja, nadai nama-nama. Bala orang ke duduk belakang kami engkakah ketawa tang aku enda ketawa langsung. Boring amat meda cerita Duyung. Mina Maya Karin meh penyeri cerita nya. Rindu meda ia nyemerai ba laut nyadi duyung. Watak Jimmy enggau Orix nya tak bosan lalu nya ba aku. Out of 10 aku mina meri 5 aja ke cerita Duyung tok.

Oh ya!!!! I will be in KK next week. Yahoooooooooooooo!!!!!

0 busy body: