Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Tuesday, December 16, 2008

Chocolate

p/s: Today's entry in Iban OK?

Eh!! Nama kabuah tajuk entry aku Chocolate? Ke batang amat ia laban nadai nemu nama utai ka di post nya meh kenya. Anyway, pagi tadi aku received Camior Beryl's Chocolate from one of our colleagues, Miss B. Bisi 3 iti flavour she asked us to choose. So, aku ngambi ke bisi hazelnut. Alu bedau ga di empa, agi di engkah ku atas meja. Ujung-ujung ila nyau nyadi perhiasan baka chocolate Ferero Rocher ke di beri bala kaban ba office alu enda di empa aku. Sarinya lebuh cousin aku Brandon enggau aku gawa ujung minggu, ngelara meh tudah ia, Kak Bie nama chocolate dik nya nyadi perhiasan ko ia ga. Nama dik ka ko aku, alu empa ia ga 2 iti tinggal 1 aja agik. Alu sampai diatu meh Ferero Rocher nya agik dia enda di kacau aku.



Pagila Department kami bisi makan-makan sempena Christmas, laban ke majoriti Department kami Christian so bala sidak ia tadi nyau plan share ngaga Christmas Lunch ba KKB. Lagipun mostly bala sidak ia kerja sampai minggu tok aja, next week sidak ia dah cuti magang ga. Pagila aku post gambar masa kami lunch (enti ingat!).
Aku tok enda sabar meh ka cuti! Cuti ajak-ajak dik tok ko boss aku ga legi. Amat ga, sarinya bulan 11 cuti, tok bulan 12 cuti gak. Bulan 12 tok nadai dalam plan ka cuti, semadi orang ga sponsor tiket kitai pegi aja meh.

4 busy body:

wawa said...

dlm iban pun bc ga mix language :) munyi ko d td nyk kena saman DBP tua :)

aBBLiciOuS said...

waaa chocs again!!! aduh...berliur aku ctok dah

bibie said...

Wa,

bak ia, kena saman DBP tua. keh keh keh

Abby,
ya lah ya, tapi coklat aku sigek ajak sik mcm ngan Wa, banyak alu.

aBBLiciOuS said...

ya ku madah apa kata kita serang Wa and rompak choc nya...hahahaha!