Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Thursday, April 16, 2009

My Lunch

Tadi keluar lunch.
Myself and my colleagues (Kak Y & Miss BG) went to Everly Hotel. We suppose to go out last night having dinner tapi our guests from KL tu pulak have another appointment. That why kena keluar lunch tadi before they catch their 2:30pm flight. Nasib baiklah boss kita orang belum masuk office lagi. If not, 3 orang sekali staff satu department lesap. So adik-adik, jangan ikut perangai kakak ni tau. Always nak keluar mengular jer kerja. hee..hee.. hee..
Sambil we all makan, sambil tu lah we all borak-borak. Lama jugak tak jumpa our guests ni.
Sambil-sambil tu jamulah mata yer. Tak makan, tengok jer pun jadilah. hee..hee..hee...
Tomyam Soup - Just nice tapi lot of prawns.

Oxtail Soup - Paling Sedap!

Laksa Sarawak - a little bit pucat.
Tapi, our guest love this laksa sarawak.


Nasi goreng udang. Lot of prawns as well.
Ordered by our guest jugak. She loves the prawn, fresh katanya.


My rice

And I ordered Mixed Seafood Curry. Yang ni pun banyak sangat udang, sotong & fish.
Even Kak Y & Miss BG ordered the same menu. The taste? Fantastic!!! All of us loves it very much.

And my drink? Banana smooties. Tiba-tiba teringin. hee..hee..hee..

Bila dah sampai office, semua kekenyangan.

Inilah sebabnya kenapa aku semakin cute montel. haa..haa..haa..haaa

2 busy body:

aBBLiciOuS said...

apuuuuuuuuu bie..best nar makanan2 itu tapi udang juak sasaran utama hahha! aku nektok dah gain weight gik setelah bersusah payah membuang semua KGS ya.akai....selera makan ku aher2 tok nang jadi jak ya juak aku dah bz gilak mok gi hogging petang.gym pun aku mmg lamak dah sebulan lbh sik turun..apuuuu...pakaba ko?

bibie said...

Abby,
bz benar aku at the moment. Balit dari cuti ariya then get ready pegi team building. Masuk kerja marek auditor dah menunggu, dari pagi sampai petang aku melayan auditor ya. Ingatkan today dah selesai ada gik juak some info nya mauk ari tok. penat aku.