Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Monday, April 27, 2009

Pictures

Sorry friends. Seems like this month is full of activites / works. I don't have much time to update my blog.
And I just realize that I haven't submitted my e-filing yet. Gosh!!! I really don't remember about it. Until my brother asked me to do for him online. Mati aku. hemmmmm....
Tried online on Saturday afternoon tapi hampeh tul lah, everytime I type my password mesti tak dapat. Crazy. I'm wasting my time already coz I have to reset my password. Sememangnya ingin mencabar kesabaran akulah tu. Once dah login, I key in all my data. Aduh!!! how lah??? Melayang duit aku nak bayar tax ni. huhuhuhuhuhu
Bukankah lebih baik aku donate rather than bagi kat orang-orang berkenaan tu??? Ish.. ish.. ish.... Tolong bagi nasihat macam mana nak reduce tax aku ni? Help me please?????
Wah!! merapu pulak aku ni. Well, i'm so malas nak tempek gambar here. Ialah, aku tak cukup masa ni pun aku curi-curi nak update. Kaki aku pun dah lenguh-lenguh sebab always berjalan here and there buat kerja. Nak kena pegi massage lagilah ni. Eh! membebel lagi aku ni.
Here's pictures during our family vacation recently. Tak banyak aku tempek kat sini janji ada.
Cup Cakes.

Small birthday cake.
This cake choosen by Damian himself.


Damian & Mama. While waiting for the bus to Genting.


Ada orang perasan jadi budak-budak.



At Genting. Cute sik Damian sitok?

Time to go home.

At KLIA.

Before we enter the departure hall.
Ramaikan rombongan aku bawa this time? Family trip katakan.

Our itinerary? Went to KLCC, Pavilion, Midvalley. Mana lagi tempat yer? Aku lupalah. And I even manage to bring them all to feels naik lrt, komuter, monorail. Damian is the most excited person bila naik lrt.

And this time, tak banyak damages yang aku buat. haa..haa. haaa... Just bought something at Dorothy Perkins, Pavilion and bought new swimming suit at Midvalley. And aku sendiri pun tak percaya that I totally can do it.

Oh ya! Next time pictures masa Team Building pulak. huhuhu

3 busy body:

Ms Sha said...

wow...ramainya rombongan puan agnes...hehehe waaa....i miss genting moment... :( bila la nak g lagi...huhuhu the cupcakes so cutee.... sayang nak makan kan?? hehehe

wawa said...

hahahaha...my pic..
mana ko rembat???

bibie said...

Sha,
yup. memang ramai tourist aku bawak that day. Penat. Those cup cakes memang sayang nak makan. Damian always sebut mama, otoman mama otoman. hee. hee.. hee.. last2kenak ngap juak. Tapi before Damian makan he will ask, mamam Otoman? hee..hee..hee..

Wa,
ari camera sidak Brandon. Nya meh aku gelak sampai guling2 meda gambar d nya. haa..haa..haa...