Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Friday, January 9, 2009

Cari Penyakit!!!!!

Aduh eh!!! Nadai penyakit ngiga penyakit.

Jam : 6:50am (around that time kali)
Tempat : Procurement Dept.
Kejadian : Terseliuh pergelangan kaki


Pagi tadi datai ba office aku alu ngambi mineral water enda jauh ari tempat duduk aku. Nadai meh nemu udah aku ngambi mineral water and bila aku ka berpusing nya meh aku tiba-tiba ngasai namahal meh tok ko aku. Udah nya baru aku realize aku terseliuh. Naka meh pemedih deh ah!!! Diam ajak aku meda tak enda bedau bengkak and kumbai aku OK.

Pegi meh aku ngaga breakfast ba pantry dia meh aku berasai makin pedih, nyau tetengut asai pergelangan kaki aku nya tadi. Aku bejalai pun nyau bekejingka. Agi meh di tahan ke aku. Around pukul 8am aku ka photocopy document dia meh aku meda kaki aku udah bengkak amat.
Aduh eh!! Alu ngelawa indu siko nya aku laban ia ke nemu hal-hal bakatu. Alu di ambi ke ia ais meh tudah aku alu di unsut-unsut ia ba kaki aku awak ngurang ke bengkak ko ia. Aku meh alu manjung madah diri pedih. Nadai aku ngurut dik kenu ko kaban akunya, aku mina meri ais ba kaki dik ko ia ga. Alu kena anu meh tudah aku, namahal enda madah tumu ko sidak ia ga. Tadi ga enda pedih ko aku ga. Aku rasa bisi around 12 iti ice cube kena ia ngunsut kaki aku nya tadi. Meda nyau kurang bengkak alu di balut sidak ia ga kaki aku tok tadi. Manah amat layanan orang enggau aku neh. heee..heee..

Udah di balut sekali meda nyau enda ulih bejalai ga tudah aku. Akai!!! Terpaksa meh sidak ia nganjung aku agai clinic MLNG. hee..heee..hee.. Lawak amat nyau ngena kereta sorong tudah aku pansut ari Van ka masuk clinic laban ke kaki aku enda ulih berindik. Nama deh alu di rendam sidak medic ngena ice meh kaki aku bisi around 15 minit. Nyau numb asai kaki aku laban kelalu chelap. Udahnya sidak alu ngelap kaki aku and di biar sidak around 10 minit. Udah nya meh aku alu di bai betemu enggau Dr. Lau. Asoh Dr. Lau ngaga exercise mimit nya ia madah engka urat-urat aku meh bisi terseliuh ko ia so akan sembuh dalam 2 minggu enti aku kurangkan aktiviti berjalan. Dia ia alu telefon Boss aku madah ke aku enda entu ulih bejalai, and ngasoh aku rest. Enti semak jako kaki aku agi balat tetengut dia ia madah ke Boss aku ngasoh aku pulai. Tang aku ngasai kediri agik OK.

Udahnya kaki aku alu dibalut sidak alu meri ubat pain killer and kurang bengkak. Sidak pun alu telefon ngagai office ngasoh driver datai ngambi aku. Di beri sidak orang tongkat tudah aku tang aku madah enda ibuh ulih aku bejalai deh ko aku ga. Datai di office Boss aku alu ngasoh aku pulai, anang guai meh dolok ko aku, agi ulih tat. Auk, enti majak pedih legi pulai aja dik ko Boss ku ga, rest ba rumah. Bisi Dr Lau telefon ku tadi ko ia ga. Auk meh ko aku.

Enti enda ketegal report aku maioh bedau tembu sigi confirm aku pulai tang laban aku meda pengawa aku pagi tok alu bedau di tegu dia aku mikir manah aku nembu ke kerja aku dolok legi udah ngalih tengah hari ga pulai. Aiseh!!! aku kan pekerja berhemah. heee..heee..heee.
p/s: umbas ia ga telinga aku tok kena anuk Mr. Hubby tadi. =)

5 busy body:

wawa said...

kesian amai neh :P nykmeh kitai nti bejalai peda anang nyualmata nyk kaban :P

aBBLiciOuS said...

aduh,how come...what happened la bleh jadi camtok gilak....duhhh must be painful ahhh! nasib today friday juak owww..huhuh! u take care ya.jgn byk gerak kaki ya mun blom sembuh.lak tambah cgek penyakit gik!get well soon! (nasib sik bersimen kaki ko ya, mun sik udah aku org first tandatangan sia) huhuhu, touchwood!

bibie said...

Wa,
Bak ia, amat di jual aku meh mata aku pagi tadi. he.eh.ehe

Abby,
careless gilak kali. Nang si berasa alu, 1 second aja tiba2 aku rasa eh apahal baru aku realize aku terseliuh. Yalah Dr sik suruh aku bergerak gilak mun kurang bergerak boleh sembuh dlm 2 weeks. Aku pun takut juak mun bersimen tek koh. heee..heee...

anyw, thanks for both of your concern. =)

shabby petals said...

Kasih Bibi ku neh, heheheh. Anang ambik remeh nuan tentang kaki selauk @ urat kaki bepusin. Hubby aku diatu benong mengalami pedis kaki laban selauk serta urat kaki ya beralih teindik ka high heel madik. Ya ngetat ka pemedis nya semak 2 bulan sampaikan ya terpaksa pegi fisioterapi ba hospital. Baru aku ka update blog aku pasal cerita nya, nuan agi kenak. My advice, rest kan kaki nuan secukupnya. Get well soon dear.

bibie said...

Ren,

Thanks dear.

Sida ditu sigi ngasoh aku berurut magang tapi aku tok penakut amat. Engka nganti aku pulai ke rmh panjai lemai lagi ngasoh ini aku ngurut aku.

Nya meh aku di anuk mak ku kemari meda aku pulai kerja nyau berkejingka.