Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Thursday, January 8, 2009

VCD

Ha!!! Tok meh sekeda ulah aku ba KL sarinya.

Sebenar ia bisi cerita di sebalik Mamma Mia tok. Before aku ke KL sarinya puas aku ngumbuk cousin aku Wawa enggau aku meda cerita tok ba Istana Budaya. Laban kebetulan bisi ga pementasan drama Mamma Mia ba Istana Budaya nyau kisit-kisit ga ati aku tok ka meda. Tang apa boleh buatlah Wawa nya ngumbak ga enda minat ko ia ga. Enti cerita bukai ka ga ia. Nemu meh aku ia dah angan-angan ka meda cerita Impak Maksima lakonan Awal Ashari (betul ke ejaan nama ia nya?), tapi Awal pulak tarik diri masanya. heee..heee..heee...

Meda Wawa ke enggai di bai aku meda ba Istana Budaya alu ngasoh Mr. Hubby ngiga VCD tok ila meda ba rumah ko aku. Alu ga tudah nadai ari ngiga ke aku. huhuhu. Nasib meh kami tiga bejalai agai Tesco ba Ampang alu terpeda ke kedai CD tudah aku tadi. Nya meh aku baka nama ngiga Mamma Mia. Tok bisi ko Mr. Hubby ga tapi nya lagu ia ajak ko aku. Gerenti bisi movie ia legi ko aku ga. Pusing punya pusing nya meh aku terpeda ke Movie Mamma Mia, apa lagi alu meh aku meli. Dahnya alu meli siti CD country song ga tudah aku awak ke di dinga Mr. Hubby dalam kereta. Ia minat country song.

Laban ke baru meli VCD original (selama tok meli cetak rompak ajak ba Bintulu, hee..heee..heee..), Umbas ia ga pemahal VCD neh, aruh orang prefer ka meli ke cetak rompak. Udah ku meli VCD tok nyesal ga aku enda meli CD lagu Mamma Mia. Never mind, bulan 2 ila ga ngiga CD lagu ia.

3 busy body:

wawa said...

biasa la 3rd BF aku kan Awal :) perasaan amai neh :) nda ngawak mayoh masa agk ka ngiga CD lagu Mamma mia nyk. Tp VCD alu bedau gak abis dpeda

bibie said...

Auk, alu bedau abis meh nya peda aku gara-gara seduai dik Mr. Hubby berebut ka meda Astro. Kurang asam betullah.

Udahlah aku enda ingat ka mai VCD nya, terpaksa ku nganti bulan 2 meda Mamma Mia baru. =(

wawa said...

biasa la aku kan berkuasa ba umh :)