Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Tuesday, March 24, 2009

Berambeh makai

Neh!!!! Tok meh pengawa kami malam tadi, berambeh makai ba rumah cousin aku Inong. Sigi dah semaya kami ka berambeh sama laban ke lama enda betemu enggau sidak aya & ibuk. Sarinya sidak ia datai ari Tubau aku menung di KL, alu enda betemu enggau sidak ia aku. Nya meh tumu besemaya enggau Inong, enti sidak mak nurun anang enda inform ko aku.
Arinya plan nurun lemai ari minggu seduai ia, tang enda nyadi. Boy pun bisi besemaya enggau aya ia deka meli ripong. Sekali enda ga seduai ia nurun. Baru lemai kemari seduai ia nurun. Laban ke ripong alu diintu Boy lemai ari minggu alu di panduk Endu mimit laban nadai orang entu makai, mina aku, Endu, Boy & Brandon makai ripong lemai nya.
Kemari alu mai ripong nya agai sidak Inong, kari manuk & daun ubi. Bila kami datai din, Aya Apai Ocy udah dulu datai seduai ia Cern. Nyadi orang bujang tudah tuai. Ibuk udah ke Sibu ko ia. Ocy, lawa ga tudah lauk bai Apak dik, mai lauk bayak ia demalam. hee..hee..hee.. Sidak Ibuk Etun mai janik kampung mimit, ikan sungai, paku ikan & manuk kampung ga.
Empai lama kami datai, Acut datai ga enggau mak ia. Ni enda nyau capuh bala kami.


Mula-mula kami datai Huvert menung tinduk.


Ninga munyi capuh, Huvert alu dani.

5 busy body:

shabby petals said...

EEEksotik amai utai dempa kitak Bi, macam2 ada. Suba kala aku sekali makai ripong, asai manuk pun kalah. Tapi yg enda best ya, aku elergi makai ripong - tumbuk beleka merah besai ba tubuh aku. Bayak enda kala aku makai. Kala nguji makai ngingit nuan ? Kerup2 hahah.

bibie said...

Ren, apai tuai aku kemarik ngelara bakanya meh, eksotik makanan kitak ko ia. Amat nyamai ari manuk ripong neh Ren. Aku baru nguji meh. Agi mit suba kala aku makai ngingit Ren di beri sidak aki aku lebuh masa pulai ke rmh panjai sidak mak ku suba. Enti diatu engka enda aku makai ngingit nya ambuk aku. haa..haa..haa..

cella_ng said...

cute :)
neway sis,
nn kena tagged

-f-l-o- said...

Ewah ewah! Berpesta kitak dia neh? Ila begempuru makai bakanya, ambi keh gambar. Asoh Cen ngaga 'peace'. HAHAHA.

Apak ku sigi semampai bulih utai nyelai. utai ka enda kala didinga aku pun selalu dibai iya. Hehehe. Nyamai bayak nyaaaaaaaa??? Eiii geli aku ninga. Ahaks.

bibie said...

Ocy,
Nganti dik pulai cuti ila kitai begempuru makai? Bilakah itu? hee..hee..hee..

Bisi aku nguji makai bayak nya, 2 ketul aja ulih empa aku. Asai isi manuk nya meh ia.(",)