Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Wednesday, March 11, 2009

I'm Back

Yes! Saya sudah kembali dari percutian yang amat singkat.


Sampai di KL saya terus demam. Ish.. ish.. ish.. sungguh tidak menyeronokkan.
Oh ya! Percutian hari tu aku ditemani oleh kawan, Mr. Desmond a.ka. Mr. E. Thanks to Mr. E yang sudi menemani.

Percutian selama dua hari sungguh tidak terasa. Pagi hari Sabtu, sibuk dengan aktiviti window shopping, dari pagi sampai ke petang. Sungguh penat no wonder aku sakit. Sakit2 pun berbaloi jugak.

Pagi hari Sabtu, about 10:30amwe all memulakan misi window shopping. We all went to The Gardens & Mid Valley. Ingatkan tak lama tapi mahu setengah hari jugak kat situ. Apa aku beli? Tak banyak pun aku beli, beli seluar jer. nge..hee..hee.. Kebetulan lalu kedai Crocs, wah ramainya orang. 50% rupanya. So, I bought Crocs for myself. 50% tu, sangat berbaloi.

Another collection of Crocs.
After shopping sakan di Mid Valley & The Gardens, at 3:30pm we all went to Wangsa Maju and having lunch over there. Patutlah perut lapar, dah 3:30pm rupanya. After pusing-pusing aku cekup 1 shirt Padini.

Wah!!! Lebatnya hujan!!. Sementara menanti hujan teduh, we all lepak kat Starbucks. Itu sudah semestinya. Baru jer kita orang duduk, hujan pun teduh. Apa lagi we all cabut teruslah lari masuk dalam kereta. Bila masuk kereta, hujan turun mencurah-curah. Tak bestlah jalan hujan-hujan macam ni.
Caramel Cream for Mr. E

Chocolate Chips for your truly.

Green Tea for Mr. Hubby.



Then, we went to Adidas shop (aku lupalah tempat tu). Mr. Hubby mentioned ada sales kat situ. Tempat tu memang favourite Mr. Hubby. Wah! Sales lagi. So, aku grab T-shirt Adidas for my brother & my uncle. And for myself I grab shortpants.

Btw, dalam perjalanan ke kedai Adidas tu, I received a message, org tu tulis, berapa lama lagi ni nak gaduh? hee..hee..hee.e.. kesian kat dia kan. Aku pun rindu sangat kat dia masa tu tapi aku tunggu jer hati dia lembut. ha.ah.ah.aha last-last dia jugak yang message. So, balik dari kedai Adidas tu we all pick her up at Damai LRT Station.
To be continued........

3 busy body:

wawa said...

Cis aku gak yg terkena :D

aBBLiciOuS said...

meredah hujan juak time shopping ho? but at least berbaloi juak la...aduh time ko pegi KL ya memang dah mula mega sale kan????? aaaaaaaaaaaaa! aku ada kawan bok dtg dari KL last weekend ada meli baju juak k aku eeee jeles nya!!! tunggu la ada peluang dudi ari lak ku nak mbak Ivan jejalan di KL! Wooooooohooooooo!

bibie said...

Wa,
haa..haa..haa..haa...

Abby,
Pagi panas cuaca, petang nang hujan lebat. nek nak aku terus sakit di sinun. Yalah, aku pun sik sangka sales bah, shopping sakan kawan aku ariya.