Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Friday, March 20, 2009

Entry in Iban

Peda kitak ulah Damian lemai kemarik.
Namahal dik ngaga snake bakanya ko aku nganu ia. "Mama, snake ka mamam" ko ia ga nyaut aku. Nyau pedih perut aku ketawa ke ia. Sambil aku ketawa sempat ga aku ngambi gambar. Nama meh runding Damian dia ko aku ga madah ke Mommy ia. Dini meh ia bulih idea snake nya lapar ka mamam.
Aroh meh nembiak diatu tak kelalu advance peda aku. Ka ngumbai ketegal susu ke bisi DHA bisi AAA apa entahnya enda patut ga deh, laban Damian tok endang ari ia lahir ia endang BF sampai ke diatu agi meh BF. Even diatu enti dilumai ke Mommy ia susu tin nya dalam botol enda meh nya di irup ia, minta BM nya meh ia. Ngarap ke Damian nya mujur enti ia udah besai ila.

Neh!! Nyau melalut ga aku. Bah! peda kitak gambar ba baruh tok. Enda creative Damian peda kitak?


14 busy body:

wawa said...

tension aku meda Bf aku tok, pintar amai =D

bibie said...

Wa,
mlm tadi aku nanya ia, ka jumpa Auntie Wa dik Damian. nemu dik nama saut ya, ngai tu (enggai aku). haa..haa..haa..

wawa said...

apooooo!!!!!!
sampai nye hati ia ngai jumpa aku neh. aku punya la rindu nak mampus ngau ia...

bibie said...

Wa,
diatu dah nemu bejako ba phone ia. Mlm tadi daddy ia call ia, tak bejako manah seduai ia. Madah ke mak ku ba bilik sidak Uncle Brandon ia, dahnya ia mdh ke diri menung main ball, mommy ba dapur ko ia ga.
Bisi ku nusi ke dik, sarinya mak ku telefon ke rmh mdh meli ice cream ke ia, nemu dik ia alu ngasoh mommy ia telefon agai mama mok ia mdh ke ini bisi meli ice cream. Dah berandau enggau Endu alu ngasoh mommy ia telefon mama ia ga. lama2 kami dua berandau ia ga menung kami tgh lunch meeting di KKB sarinya.

aBBLiciOuS said...

aduiiiii sooooooooooo cute!!!!

wawa said...

dh malas aku ninga cerita ia makin tension aku lg. dh la ia ngai jumpa aku. sampai amai ati ia neh...

bibie said...

Abby,
dah makin pening palak dah kamek org ngan Damian ya. Mlm tadik sidak mak ku nangga Diari AF, bukan nangga TV, nangga nya belagu, betandak di depan TV ngikut sidak AF ya.

Wa,
ala ko nak kecik ngan BF ko ya apa hal. Kelak di KL pandai2lah ko pujuknya. Sedia ke aja hadiah ke ia confirm ia ka kwn Auntie Wa ia ila. Mak ku alu nanya mlm tadi, nama Wa enda alu kia lemai kitai datai ko ia ga. hee.hee..heee

wawa said...

apu alu nyk tanya ke org dulu neh :) ari 5 kita datai kan? nti ari 5 kita datai alu kia meh aku kan ari 6 aku nda keja. pulai nyk alu ngambi aku meh kita. maik lauk nyamai2 ke aku :)

Nama hadiah ka beli ke ia neh?

bibie said...

Wa,
ari tiga kami datai ila.

hadiah? manalah aku tahu. Aku pun tgh pening, org ke endur aku ngoder cup cakes nya alu bedau reply confirmation gik, maka aku dah make an order. Enti ia enda ulih, aku kira ka ngoder endur bukai ga.

wawa said...

apu lama kitak masa nyk pia? aku ingt ari 5 kita datai. nti bc org nganjung aku g off ulh gak ari nyk deh, nti ndai ari 5 meh aku kia.

Nganti ngiga barang mainan ba Toy R' us nyk meh. ka meli baju udh mayoh gak baju ia kan

bibie said...

Apu!!! iga ga minta anjung g office deh? hee..hee. hee.. Anjung gi Station Damai enda ulih kah? enti anjung gi office, jammed amat ga jalai dia. Enti nganjung di pegi Station Damai ka ga aku deh. Aku nganjung dik kia.

bibie said...

Btw, betul ga dik ngiga ke ia mainan ba dia deh. Dah terlalu maioh dah gari Damian nya. Beli ke di Osh Kosh nya ukai ulih lama ia ngena.

wawa said...

aku takut ba damai nyk nda ulh masuk terlampau mayoh org ari station gombak diak. org mayoh pansut ba KlCC diak. meda gaya ia ila meh :)

Nyk meh ngiga Lego ke ia ok meh kan?

aBBLiciOuS said...

Damian ya, tunggu ada ari ku temu nya, ku gigit nya! geram ku eh! so cute bah! Ivan ku ya adoh manchal nya nang x dapat dilawan gik dah.walaupun belum pandey jalan, tapi aduhhhh! nakal nya...ish! suka juak tengok sidak umur tok. cerai asa even di saat hati tengah sik tenang or stress. Ei, cney tempat korang mok pegi SPA ya? sharing2 larrr...badan ku tok nak berkarat dah lamak gilak sik service nya.LOL!!