Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Friday, November 14, 2008

I'm back

Yeah! Gembira rasanya bila dah kembali ke Bintulu tapi perasaan sedih tetap ada sebab kena tinggalkan Mr. Hubby sorang-sorang kat KL. Kesian tengok Mr. Hubby kat airport aritu, tapi apa boleh buatkan.

After balik dari bercuti, masuk kerja hari Rabu, duh! kerja bertimbun sudah menanti. In tray penuh dengan dokumen, meja pun penuh dengan dokumen. Ish.. ish.. ish.. inilah padahnya bila cuti lama-lama. Memang seronok bila bercuti tapi bila dah habis cuti hai, kerja pulak bertimbun.

Masa cuti haritu takde pergi ke mana-mana. Cuma pergi out of KL for 3 days. Itupun sebab percutian tu dihadiahkan oleh student Mr. Hubby. That holiday, nanti-nantilah aku cerita, kat next entry.

Apapun, sempat jugak aku pergi Fish Spa. Sungguh geli bila ikan-ikan 'makan' our dead cells, tapi seronok. he.ehe.he.eh

2 busy body:

-f-l-o- said...

Bendar amat tren fish spa tu ba Malaysia dinga aku. Ila aku pulai ka meh nguji, amat enda bekesan. Nama effect ya deh?

bibie said...

Ocy, aku enda meh entu nemu nama kesan ia. Kenu ko org muai dead cells tang bagi aku laban ke pergi sekali aja nadai berkesan ga. Mesti ka pergi selalu engka kitai meda hasil ia.

p/s: anang enda nguji ajak. heee. heee. hee...