Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Saturday, November 29, 2008

A Plus

Last night, rasa boring kat rumah. My brother, wife & Damian went to KKB ada Family Carnival. My mom not around for a week (travel to KL together with SIDS Members)

Kebetulan lama jugak tak hang out together with my sister. Ialahkan, if my mom around tak selesa jugak bila kita orang nak keluar, mesti she wants to follow. heee..heee..heee... Then, i'm asking my sister if she have a class that night. Nasib baik takde kelas. If ada, harus aku kebosanan kat rumah.

At first, we went to Mall and looking for our own stuff. Then, after pusing-pusing I asked my sister where she want to makan. Kebetulan Ezy Plus not far from where we park our car, we choose to lepak there tapi tak jadi sebab ramai orang. Pusing punya pusing then we went to A Plus. Eh! Eh! Baru perasan nama hampir sama jer, tadi nak pergi Exy Plus but now pergi A Plus lah pulak. =) Actually few times jugak I pass by this place before tapi tak pernah nak lepak kat sini. So, we give a try. Not bad jugak. Tapi we decide to lepak kat ground floor, malas nak naik atas. I like the design. If tengok from outside pun nampak classy jer. Good place to lepak.

Simple & rasa tenang jer. Music pun best.

I ordered Mango Olay. Sedap! Not sweet, just nice.
My sister ordered their home made soya bean.

Chicken wings yang sangat sedap. Betul, tak tipu.

French Fries. Nampak mcm biasa but when u taste it, fuh!
Finally, Pink Lady.

Sure I nak lepak kat A Plus again next time. Oh ya! I think A Plus ni their specialties is more to ice cream. Lots of ice cream menu until rambang mata but then they recommend us to try the Pink Lady, which is memang yummy.
Will bring Damian & Brandon next time. Sure both of them will love it!

4 busy body:

aBBLiciOuS said...

cool la tempat tok...aku selalu dgr orang mention tapi sik pernah pergi coz aku pun sik tauk cney tempat tok..huhuh!

wawa said...

B, Dni ndur tempat tok? sian aku

bibie said...

Abby,
selalu aku pass by tempat tok mun aku pergi Chef, mun nangga dari luar tang mcm exclusive aja tpt tok dari dlm. Ya mek duak sister ku cuba ari ya. Not bad juak.

Wa,
Ba belakang Area Sing Kwong baru. Cool tempat tok Wa, nganti di pulai cuti ila ku mai d kitu.

wawa said...

kemaya pulai cuti neh :) tunggu sapa sponser tiket ngan aku lok :)