Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Saturday, November 15, 2008

New ME!

Before pergi KL aritu, aku nak 'kerjakan' rambut aku tapi masa aku tak cukup coz I need to rush back to the office. So, I asked the saloon owner to cut my hair up to shoulder only.

Tapi semalam, aku terus sambung balik niat nak 'mengerjakan' rambut aku tu.

The owner tengah potong my hair (kasi trim cket cket)
Ini masa menunggu, actually banyak procedure last nite, tapi aku malas nak ambik gambar.
Tadaa.......
Phewit! Cantik tak?
he.. heeee. ... hee..... lama dah aku tak perm rambut. Seingat aku, last aku perm rambut tahun 2004 kot. I like my new hair style, sepatutnya this hair style to surprise Mr. Hubby aritu tapi tak sempat.
What do you think of my new hair style? keh.. keh.. keh...

p/s: Story di KL next extry ajerlah k?

3 busy body:

aBBLiciOuS said...

you look fresh!

bibie said...

hi Abby,

paduhal kita duak sama tukar fashion. hee... heee... hee..

pakabar ko tek? Thanks to you, rupa-rupanya from your frenster aku terjumpa my long lost friend, Rany. =)

aBBLiciOuS said...

haha ya lah sama tukar fesyen kita tok.aku ok jak bait...macam besa.. Which Rany is it? jejak kasih la korang tek? good lah mun camya.