Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Friday, February 20, 2009

Key Chain


Thanks to En. HFZ (bak kata Wawa). During my trip to KL, received a key chain with Starbuck logo. Eventhough it a small gift but appreciate it very much (at least he remembered me, kan Wawa kan). Not like Wawa, always forget about me. Oh! I only knew that even the Chelsea key chain & Chelsea car sticker also given by En HFZ. En HFZ is the one who reminds Wawa that I'm the fans of Chelsea. Apa punya cousinlah Wawa ni!!!!!

Oh ya! I still don't have enough time to write my story as a 1 week fulltime housewife. (",)

5 busy body:

wawa said...

Apa ni sepatut nye nama i la kuar ni nama org lain pulak..xaci btul la.lain kali saya ckp la saya beli ekk.. sapi punya susu lembu dpt nama :) betul ke pepatah ni..tibai je la

bibie said...

Amboi!! memang betul apa aku cakap ni. Apsal pulak tak aci? hee..hee..hee... Kembang kempislah hidung En HFZ tu yer...

wawa said...

mesti la idung dia akn penyek xlama lg :P xde la mancung seperti selalu. siap u balik petang karang. alamak post ni dlm B.M la mesti dia perasan sepatut nye tulis dlm bahasa iban biar dia xpaham...

bibie said...

keh keh keh
enda ngawa, nuan meh kena menjawab ia lepas tok. ha.ah.aha.h

wawa said...

nama utai temu ia dlm jako iban. bai aku jako iban lg padah ia i xpaham la ko ia. tp bila aku jako iban on the phone ka apa mesti ia mdh nama nda ngajar aku jako iban ko ia gak. ssh ka bejako kapa ia nda deh ngambi ila ka mengumpat ia senang gak :)