Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Monday, February 9, 2009

Rezeki jangan ditolak

Yahoo!!!!!! Don't believe it!!!! No wonderlah there is another extra RMXXXX in my a/c. I don't even dare to withdraw the RM and keep wondering where the extra RM come from.

And this morning I saw my payslip on intray, sekali buka hee..hee.hee.. hati ku berbunga riang. No wonderlah.... laa...laa..laa...laa...laa...laaa.....

So, once I landed in KL tomorrow, will have a visit to Crocs Yeehaa....!!!!!!






3 busy body:

wawa said...

extra XXXX ehhh..klo mcm tu aku nye angpow mesti la extra kan..dh la xsempat u nak belanja i makan masa i holiday

bibie said...

No komen. haa..haaa..haa..

Sapa suruh ko cuti tak lama, kan tak cukup masa nak jalan2.

wawa said...

xpe..kat KL boleh dtebus dgn butter crab :)