Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Tuesday, February 24, 2009

My Collection

Nah!!!!! This is some of my new stuff... Liz Claiborne.

LC Stripe Wallet.

LC Groove Hill Hobo in Red.


Enti bisi ari, ila aku mantai LC aku ke bukai. Bedau maioh gik, bisi 2-3 iti aja. Mr. Hubby puh ngelara aku, everytime dik ke KL mesti bisi parcel untuk dik ko ia ga. Tau muka kedai handbag seduai dik mak dik ila ko ia ga. Ia heran amat meda ba bilik aku dah kelalu maioh handbag tapi still meh ka meli. Nya aku nundi Mr. Hubby, sementara agik single aku meli utai ke ka aku awak ke nambah koleksi ko aku ga, ila dah bisi bala "rakyat" nyau enda kitai kiruh meli utai diri empu ko aku ga nundi ia. Maioh amat jawapan dik ko ia ga, ila meh meda ko ia sambil ngeleng kepala.
Sebedau pulai ke Bintulu sarinya sempat ga aku berjanji enda meli handbag agi bulan tok ila, tang susah amat ga takut janji tinggal janji. hee..hee.. Menung kami dua Mr. Hubby ke Bangsar Village sarinya bisi meh tetemu ke kedai Liz Claiborne tok, nyau Mr. Hubby ke mai aku tamak kia, meda rega ko ia ga. Ngam-ngam handbag aku ke merah di atas nya bisi siti stock aja alu nanya rega kami dua, apu! jauh mat different harga ia. Kira ke jauh gik murah aku meli online sarinya.

3 busy body:

-f-l-o- said...

Woohoo! Betul tekaan aku. Hehe. Krismas 2 tahun lepas aku meli earings 4 iti ari Liz Clairbone ba UK hadiah Xmas ngagai sida best friends aku. Gaga amat sida iya.

Enti bisi rezeki ila aku mai 'buah tangan' pulai.

Enti bisi rezeki.... ;)

bibie said...

Earings??? Best eh! Ba din mesti maioh choice kan?

Aku meli online jak nya pun enda maioh choice tapi much much cheaper compare price ba kedai LC & Parkson ke kala di peda aku meh.

p/s: sebedau d pulai ila madah engka bisi tai ka pesan aku ari menua UK din. Ila bank-in ke dik. hee..hee..hee..

wawa said...

Ocy, bila d pulai?
aku bc meh utai ka minta kirim :)
Anang pulai suprise ahh ngai ke ndai kunci umh baka aku sari nyk :)