Our Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Tuesday, February 24, 2009

KL Trip - Part 5

Lebuh aku di KL sarinya, Wawa bisi diau enggau kami dua Mr. Hubby masa ujung minggu. So, ari minggu lemai kami dua Mr. Hubby pun nganjung ia pulai ke rumah ia (almaklumlah maioh amai ga gari di bai ia ke rumah nyau nyadi dobi tudah rumah Mr. Hubby - sebakul besai gari ia di bai ia kia, mesti minta charge nya bulan 3 tok ila deh. hee..hee..hee...).
On the way ka ngajung ia, aku alu suggest mai seduai ia Mr. Hubby pergi Crimson Damansara, engka bisi utai manah ko aku. Suba bulan 12 aku kin bisi few kedai baru beroperasi din.
Double Story Starbucks di tengah-tengah Crimson.

Entrance.




Pluto








Winnie The Pooh

Lilo & Stich

Goofy



Sempat bergambar enggau Pinochio.

Spidermanlah.




Cute endar ga baju jeans tok eh!

Kedai Full House.
Ren, mesti nuan rindu meda kedai tok, kedai ala-ala Inggeris. Di atas ia kedai ba baruh ia Cafe endur org lepak. Teringin ka ngambi gambar tapi kelalu maioh org ngirup dia lemai nya. Cantik kedai tok laban ia English Style, nyual perabot / deko English enti enda silap aku.

Donald Duck tengah menjeling.

Mickey Mouse.

Nemo & Friends.

Bisi siko org berangan sarinya. =)

Maioh character Cartoon Disney ba dia sarinya tang meh laban ke nadai mai camera. Tok pun di ambi aku ngena camera HP. Tudah Wa bisi mai camera tang nyau kong ga battery camera ia. Kasih amat. Geram meda bala sidak Cartoon Disney. Bisi Minnie, Daisy, The Lion King meh tapi maioh enda kena ambik gambar laban ke nadai camera. Sidak orang pun bisi bejual T-shir Disney, mug, payung tapi kami tiga enda meli, umbas ia ga mahal deh.

5 busy body:

aBBLiciOuS said...

OMG OMG OMG!!! Cney tok Bie?????? Aku tengok pic jak aku dah jatu cinta dengan tempat tok aieeee... best jak rupa ya.apa lagi mun dapat mbak Ivan ku gi sia...woooooo! menghayati segala character kartun sia aduh best aie...ko tok boleh mengalahkan flight attendant yang sememangnya kerja sidak fly tiap hari hahaha! fly gik ko ke KL next week? best! kimsalam dgn KL k aku hahaha!

bibie said...

Abby,
sik jauh dari Ara Damansara. Dekat ngan LRT parking (bak kata Wa). (",)

Auk, next week ke KL gik. Trip hujung minggu, 3 hari jak.

aBBLiciOuS said...

wah...best nar..ya la time gik 'single' tok jalan puas2...blanja mena2 untuk diri sendiri lok.kelak mun dah double triple hmmmm mok mindah pun susah. palak agong pun jadi double n triple! hahaha!

shabby petals said...

Bie, ko tok memang suruh aku jeles jak2. Huhuhu, mun aku pegi kedainya - memang 1 hari pun enda cukup Bie. Nuan nemu, aku selalu order thru' online enti bisi decoration english style ka diminat aku, biar aku nepuk baruh katil dolok....Bilalah aku ka pegi KL agik *sigh*

bibie said...

Ren, ila aku masuk kedai nya. Enti sempat kia next week. hee..hee.. hee.. Cantik kedai tok Ren. sigi endang ingin ku ngambi gambar sarinya, tang kelalu maioh org lepak ngirup ba cafe lemainya. Aku meda kedainya sigi alu teringat ke d meh aku.